jön, lát, győz, fut.

2009.07.24. 22:59 Wikky Wonka

that bitch can a part of me.. [090724. péntek.]

nos; soha többet fehér gatyába fagyizni. csokifagyi... hát had ne folytassam. :D

na meg mi is jókor vagyunk jó helyen... "jön szembe két ember, akik nagyon ismerősek..." jön szembe egy Bea, aki igen nagyon ismerős, mert a tanárom... hátőő... mondjuk oké... :D

aww. Reggaebarátom kincsesládát talált nekem. <3 :D :D Femiligáj összesmind. ♥
rég óta nem néztem, mert a gép és a tévé sajnos nem egy helyen van, így kénytelen vagyok választani... nos; szerintem nem kell mondnai, melyik nyert.
kocka vagy, pedig feltalálták már a kereket...

"igazából ez a halál dolog csak úgy jött. Én igazából erdei nimfa akartam lenni!" na. ezért szeretem a Femiligééééjt. :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr991266831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása