jön, lát, győz, fut.

2009.05.04. 22:22 Wikky Wonka

nem tudod mit teszel, amikor döntesz... ♥ [2009.05.04. hétfő.]

a suliban érettségiszünet van a giminek.
húha. sok sikert minden érettségizősnek, nagyon nagyon szurkolok. (yn) (:
na aztán, mi van még itt...
ma nézek Szilajt J.-vel, megtaláltam a videokazettát (természetesen nem itthon volt, amikor kellett volna... :P), de már azóta megnéztem angolul, és youtube-on megnéztem magyarul a videókat. :P

na, ott kezdődik, hogy még délelőtt 10 körül elkezdtem írni. most meg 22:00 múlt percekkel...
szeretema Szilajt, nagyon. olyan aranyos mese. (': "Nagyon vigyázz Szelídre! Szilaj, te betörhetetlen." ♥ Na, valahogy így néz ki. (: 
Aztán, mi van még a tarsolyomban?? sok minden.
Kiderült valami, amit eddig is tudtam. Imádom Trishámat, az én legeslegjobb netes barátnőmet. <3

Shadow and light ~ Everything's ILLUSION

bizony. (: már várom, hogy mit írt. (: azt mondta, jó sokáig fogom olvasni. (: nembaj! (: szeretem őt olvasni! [bár egészen megkell jegyeznem, néha nehéz kibogozni a betűit. ]

aztán. lássukcsak. írni kezdtem egy újabb történetet, de már most látom, hogy sosem lesz befejezve. valami horror-fantasy-próbálkozásnak induló van készülőben látszani belőle. szóval képzelhetitek, hogy az a kemény másfél oldal, ami van belőle, milyen komoly regény már most! persze titokban abban bízom, hogy na! ettől nem várok semmit, ez nem lesz soha késszen, és micsoda meglepetés! ez lesz életem első sikerkötete! de persze az mellett, hogy ezt várom, tudom, hogy áá, dehogy is! ebből soha nem lesz semmi! (: de tényleg nem. eddig 3 vagy 4 hosszabbnak tűnő írást fejeztem be életemben. abból 2 sz.r, de szó szerint. semmi másról nem szól, csakhogy na most akkor plázap.csa, vagy imógörl évi egy vágással? aztán van egy, amit a már említett Gabriella Patríciának [azaz trishámnak] írtam, a címe csupán 'Tündérvilág', azért írtam, hogy Trishám majd egyszer átfogalmazza, és így lesz egy featuring regényünk. De neki se kedve, se ideje. Teljesen megértem. ígyhát abból se lesz soha semmi, de legalább én befejeztem! nem sok mindenről mondhatom ezt el! [igaz, a végét igencsak levágam. :D]
[mellesleg egy novella, ami Trishát teljesen lenyűgőzött, remélem nem csak ő van így vele: (X)]
mostanában ilyeneket, és ehhez hasonlókat írok sokat, ezek rövidek, nincs nagy történésük, visont mindig éppen a lelki állapotomat tükrözőt írhatok belőlük. idézek egy másik Viki nevű lánytól, akihez hasonlítani nem is merem magamat, de nagyszerű mondását jóidőre a fejembe véstem: "Én novellista vagyok, basszameg!
" és ő valóban az, amennyire hallottam, bár sajnos írását még nem olvastam. ): egyszer mindennek eljön az ideje! [bár ennek talán pont nem...]

na, úgy vélem, jócakát lassan, legalábbis a blogomnak. majd jelentkezem~ (: :-*

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr131103250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása