jön, lát, győz, fut.

2009.05.02. 17:39 Wikky Wonka

spirit - stallion of the cimarron. ♥ [Szilaj, a vad völgy paripája. ♥] [2009.05.02. szombat.]

Vártak rám, jöttem én
A vadhegyen is túl a rét ölén,
Kicsi lény, de jó erős,
A széljárta prérin él e hős.

Ez egy új szív, ez egy új hang,
ahogy él minden dobbanása új kaland.
Minden új nap, nekem új fény,
szabad szívvel jöttem én, vidáman.

Óóó...
Ez egy új szív, ez egy új hang,
ahogy él minden dobbanása új kaland.
Minden új nap, nekem új fény,
szabad szívvel jöttem én, vidáman.

 

Ha szól, a szél
úgy zúg a táj.
A hang,egy név
elér hozzám.
A vad víz is száguld,
és fény járja át,
Ez a táj,
nekem tündérhazám.
Nyár éji ragyogás,
sok csillag szól rám.
Szépsége hazavár,
tenyerén hord a táj.
A holdfény úgy ring fennt,
ha susogják a fák,
mint hullám a vízen.
Csak legyen így e békés világ.
Hisz ami szép az mind,
mi csak is itt,vár rám.
És hazahív e környék.
A távolság fáj.
Csoda ábránd,ha csábít,
egy pont biztos már,
ez hazavár,engem mindig,
mindig e táj!

 


Ami fáj, az ugye fáj,
A kötelék, az beleváj.
Hol az út, a kiút,
és hova tűnt az a békés táj?

Úgy futnék vissza már,
Hisz bennem él a tiszta vágy.
Az a jó, és úgy való,
ha idejében lép egy ló!

Nem tudod mit teszel amikor döntesz!
Csak várj még hogy győzhess!
Sose törik be a, sose törik be a vadló!
Aki tétova nem tud a bajok elől futni,
Te nem fogsz messze jutni!
Sose törik be a, sose törik be a vadló!
Ki nem lesz hős, nem győz!

Hogy fordul rosszra mind,
Mi baja mond, mert vétke nincs.
Miért jött, sorscsapás,
Hogy is lett e szép út más?

Hisz ami fáj, az ugye fáj,
De az a bölcs, ki itt megáll.
Hisz van egy út, csak egy kiút,
Oda ne állj, csak gyorsan elhúzz!

(ÓÓÓ Nyomás!)Nem tudod mit teszel amikor döntesz!
Csak várj még hogy győzhess!
Sose törik be a, sose törik be a vadló!
Aki tétova nem tud a bajok elől futni.
Te nem fogsz messze jutni!
Sose törik be a, sose törik be a vadló!
Ki mer, az hős!
Az győz!
Az ám, az győz!


Aki azt hiszi, hogy betör majd,
Az talán őrült!
Ha bármit tesz is, ki rám hajt,
Az lovon rég ült!
És, ha nem használ az intő szó,
Kapaszkodj, mert nem ér jó!

Refr.:
Repülsz, ha rám ülsz!
Ez durva játék!
Hát jobb, ha megszünsz,
Nyerget úgy sem kapnék!
Hát jobb, ha eltűnsz,
Vagy rajt, vigyázz, kész, tűz!
De terjed ám a híred;
Szégyen űz!
Repülsz, ha rám ülsz!

Na gyere szép legénykém!
Mi lesz? Játsz még!
Ha magas lovon repülni vágysz,
Na gyerünk, szállj még!
Oda leszel magadtól!
Kapaszkodj, mert nem ér jó!

Refr.:
Repülsz, ha rám ülsz!
Ez durva játék!
Hát jobb, ha eltűnsz!
Nyerget úgy sem szoknék!
Hát jobb, ha megszűnsz,
Vagy rajt, vigyázz, kész, tűz!
Hisz' amúgy is van körülötted zűr!
Repülsz, ha rám ülsz!

Repülsz, ha rám ülsz!
Repülsz! Repülsz! Repülsz!
Repülsz! Repülsz! Repülsz! Repülsz! Replüsz!
Repülsz, ha rám ülsz!


Gyászos ez a dal, éppen engem hív
Minden múlt idő, már nem tudom, mit súg a szél
Érzem, itt a vég, nem is kezdeném
Jön a sötétség, rám hull, érzem én
Sérült harcos, háború volt, gyorsan véget ért
Már nem lesz több remény, maradok én
Hisz nincsen sok esély.

Gyászos ez a dal, minden mindegy már
Ha volna még kiút, az nem visz sehová
Sehol egy fénypont, félni kell, hogy elnyel majd az éj
Feladnám, elég, mi jöhet még?

De jelet küld, reményt nyújt az égbolt
És a hang így szólt: csak tudd, hogy vár hazád
Ha ma hátra lépsz, az egész múltad elvész
Fel ne add tehát, és tudd, hogy vár hazád!

Hiszen harcra hív, feléd száll a jelzés
Szabad légy és szép
Mert ez sokat ér!


Nem tudod mit teszel, amikor döntesz
csak várj még, hogy győzhess
sose törik be a...sose törik be a vad ló
aki tétova nem tud a bajok elől futni
te nem fogsz messze jutni
sose törik be a...sose törik be a vad ló
ki mer, az hős, az győz.


Mesél a szél, játszva száll
az én hazám az ősi táj
az alkony, ha csókol
és fényárként ég
hol vársz, olyan távol van még

A hazaút hosszú
sok akdály vár rám
a távolság hív
hiányod fáj

Mint árnyék követném
a lépted nyomát
ha hozzád elérnék
nem szállnék tovább

Száguld a musztáng
az álmunk után
és nincs már mi feltart
hisz az út végén vársz

Hisz tudom jól, hogy vársz
a szívem hozzád talál
ha leszáll majd az alkony
a fény ránk talál

Mint árnyék követnéd
a léptem nyomát
Hej!
ha hozzám elérnél
nem szállnál tovább
hisz vár rám az alkony
és egy pont biztos már
óóó hazavár
engem mindíg,
mindíg e táj.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr401099023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása