jön, lát, győz, fut.

2009.04.07. 19:18 Wikky Wonka

vannak a jók, a rosszak, meg a nyertesek... (?!) [2009.04.07. kedd.]

Tegnap volt D.-ék színdarabja, nagyon jóvolt, imádom őket. :P uhh, a vége nagyon durva volt, P. belekente a véres kezét a háttér-fehér-lepelbe, aztán ilyen igazi filmekbe illő távolbameredő-mellkaski pozícióban megállt, és nagyjából olyan "úristendejólnézki" és "b.zdmegmindjárt elsírommagam" fejjel hallgattam, amíg a darab végén énekeltek. A főszereplőnek [J. ] nem is volt olyan sok szerepe, de azért ő is jó volt, szegényt megverték. ): Istenem, annyira... igazi volt a darabjuk. mármint úgy értem, nem az ő osztályukhoz képest, hanem úgy a társadalom, meg a satöbbi. nem tudom elmondani, de valahogy a valóság játszott benne, vagy valami ilyesmi. nagyon tetszett. (: [csak mondjuk előtte a 11. oszt.-tól végignéztük a gyaloggaloppot, az után talán kicsit vesztett a jelentőségéből, meg a hangsúlyából... vagy mi. persze nem nekem, hanem másoknak, akik... együgyüek?! /: ]

na, és a mai nap legjobb része: kézfogósdi. (: M. feje rajtam volt, én pedig teljesen megcsavarodott módon az ő vállán feküdtem, vele ellenkező irányban. és akkor jött J., és fölémkerült a keze, és elkezdtem böködni, és aztán fogtuk egymás kezét. megállapította, hogy milyen meleg a kezem, én meg azt, hogy az övé milyen hideg. :P aztán felültem, és a vállára tettem a fejem. (: jó érzés volt. (:

ismét idézek magamtól, MSN-en beszéltem valakivel: "ésmostperpill olyan érzésem van, hogy nagyonszerelmesvagyok, de nemhiszemel, hogy azvagyok, mert eccerűen nem lehetek... mert kb. nemrégóta vagyokjóba a sráccal. vagyishát azóta, hogy azzal az alkoholista fazonnal jártam, merneki haverja, megugye osztálytársa. és különbenis, milyenlennemár: 2 évig szerelmesvoltam egy srácba abból az osztályból, közbe egydarab pasimvolt... aziscsak kb 2 hétig. aztán nagynehezen kiszerettem belőle, de csak úgy sikerült, hogy összejöttem ezzel, jártunk 1 hónapig, dobtam, ésmost belezúgok egy harmadikba? nagyr.bancnak néznének, az a gond... " <- na, ez a szitu. csak nemtudom. lehet, hogy a tavasz is közbejátszik, hogy ennyire "tombolnak az érzelmek", nem tudom... S: válasza annyi volt, hogy "az tök mindegy hogy minek néznek:Da lényeg hogy neked jo legyenXD" igen. végülis teljesen igaza van! csak az a baj, hogy mindig mindenkinek én mondom, hogy sz.rja le mások véleményét... na jó, újabb idézet magamtól, szintén MSN: "rájöttem, hogy ahhoz képest, hogy mikor kérdezted, hogy szerintem összeilleteke a ...-vel, még régebben, akkor azt mondtam, hogy sz.rdle, hogy mások mit gondolnak. és mindenkinek ezt mondom. és közben meg én vagyok az, aki gátlásos, és ponthogy mindig azzal foglalkozik, hogy mások mit gondolnak. legalább is ha arról van szó, hogy hogy nézek ki, vagy hogy mit gondolnak rólam. az egyetlen dolog amibe nem érdekel, ha beszólnak, az a saját véleményem a dolgokról..." na ja. S: nemértette. kifejtettem bővebben: "mindegy, nem kezdem el magyarázni, annyira nem is fontos, meg így ezt tulajdonképpen eddig is tudtam magamról, csak ma így abszolút rádöbbentem, hogy mennyire gátlásos vagyok, és mennyire érdekel az emberek véleménye azzal kapcsolatban, hogy mondjuk hogy nézek ki, vagy hogy mit gondolnak rólam, hogy pl. kiröhögnek-e, vagy idegesítem őket, untatom, vagy aranyosnak találnak... tudod, tegnap is mondtam, hogy remélem nem zavart, hogy ott voltam, meg mikor mondtad, hogy J.-nál pipáztatok, és mindenről és mindenkiről beszéltetek, akkor is, hogy rólamis beszéltetek-e, stb. szóval hogy hiába mondom mindenkinek, hogy szarja le mások véleményét, én vagyok az, aki a legkevésbé teszi azt..." igazából, ha pozitív reakciót kapok, annak örülök, ha negatívat, azzal nem foglalkozok. de mégis félek tőlük. és nem tudom, hogy miért... és ez idegesítő!...

aaj, nagyon szeretnék J.-t MSN-re. vagy egybölide, hogy átkaroljon, hogy ne fázzak! :P na jó, nem. (: igazából elég lenne felvennem egy pulcsit. :P szóval. szeretném, hogy tudjunk dumálni. (= kíváncsi vagyok, miújság vele, meg nemtudom. :P jóvele beszélgetni, szeretek. (: meg őt is nagyon szeretem.! :P

na, mára ennyi, alapos kis bejegyzés -megint. :D nemrövid, hagyjuk meg! egyre hosszabbak lesznek, valamelyik napra tartogatok egy rövidet! :P vagyis... valamelyik nap majd írok valami rövidet. így a helyes! :P

szóval akkor: "I wanna hold you, my skies are turning black, (feels like a heart attack,) and I'd do anything you ask, I wanna hold you bad." [McFly-I wanna hold you. ♥] előre is joccakát, meg haso'llók! :D

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr121052397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zapa · http://szombathelyilakastulajtol.blogspot.com/ 2009.04.10. 12:47:23

"az egyetlen dolog amibe nem érdekel, ha beszólnak, az a saját véleményem a dolgokról"
:) kislányos, de zseniális mondat

Wikky Wonka 2009.04.18. 23:19:52

@zapa: valahogy úgy. (:
szóval úgyáll, hogy tetszik, amit írok? hallottam ám!! :D
süti beállítások módosítása