jön, lát, győz, fut.

2009.03.25. 19:43 Wikky Wonka

éjszaka, meg a pirulák. [szerdánkésőbb~]

"Én egész éjjel szedem a pirulákat,
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak."

The Steve és Bobakrome - Vér a kötélhez. és ez úgy van, hogy...

"Ha a filmed lepereg és én életre kelek,
Tudni fogom honnan jöttem, és hova megyek.
A porból lettünk és porrá leszünk
Akkor is ha bigmeket vagy kólát veszünk.
Fogadkozunk, hogy mindent jóvá teszünk,
Kapaszkodunk, de csak a tapasztalat által kiedzetteknek marad falat,
Ha elengedik a kezedet csak magad maradsz!

Tudd, hogy ki van ellened, a jellemen látszik.
Falkában járnak mint a gestápos[azmilyen?] nácik.
Habzik a szájuk a saját igazukért,
És mindent megtesznek a saját vigaszukért.

[na és akkor személyes kedvenc részem:]
Reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik.
Megrágják, kiköpik, a lelkedet kitömik,
Kenuval az űrbe a magamfajtát kilövik.

[és akkor a már ismert:]
Én egész éjjel szedem a pirulákat,
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak,
Ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak,

Hogy halljanak meg! Hogy halljanak!

Nekem nem kell a lé, hogy a gádzsik faljanak,
Én az a fajta vagyok, akik sohasem hajtanak.
Hajt a vérem, de sose hajtok fejet,
Tudom hol a helyem, megtanították a terek.
Itt a Székelyek fattya, mindenki bek.phatja,
Én onnan jöttem, ahol meghal a magadfajta.
Ti azzal védekeztek amit ti adtatok,
De én magam miatt élek, és nem miattatok!

Ti a múltat eszitek, én a jelent zabálom.
Azt teszem amit ti, tudat alatt fejbe
A saját kenyeremet aprítom a tejbe
-Ez bobakróm bít rajta pengeéles elme.

Refr. (2x):
Rendelek szeszélyes budapesti lotyót, *lotyót
Aki integet, ha arrajár a kopó. *kopó
Sz.pjad ki a Mauglit, a Balu meg az anyut.
Dzsigolókkal tömjük ki a kapud.

Vágod mint a penge, mint a tesó,
Vörös lesz a pofád, mint a lecsó,..." és akkor innentől írja az, akinek van türelme kihámozni Steve szavait. úgy énekelgetni jó, de hogy soronként megállítsam, hogy mit is mondd.. nem az igazi. és nem tudom elhinni, hogy az egész neten nincs fönt a szövege... na, még a másik kedvenc részem belőle, kicsit hátrébbról: (:

"Amit főztél azt nyeled le, amit hoztál, az marad kint örökre *he
A többit meg fogjuk a körökre, haver.
Az agyban mint a krek meg a csőrös megtöltve(?).
[na és akkor itt:]

Leszokott rólam a fű, az izmomtól fosott be,
Nem osont a tű.
Soha ne mondd, hogy soha! *soha
Hiába a diploma, ha ostoba.
A szöveged széna, a lelked tűz.
" satöbbi. de az már nem érdekes. a legkedvencebb részek kékkel jelölve! (: ♥ azért akinek megvan, elküldheti a teljes szöveget! (:

na, most, jóéjt, hajmosás, evés, antibió, aztán avatar. ^^

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr101025558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása