jön, lát, győz, fut.

2009.03.24. 19:51 Wikky Wonka

és aztán minek?... [2009.03.24. kedd.]

"Én ilyen vagyok, látod!
Kukába hajítom a világot,
Tanítom aki bántott..."

de jó lenne nyakamba venni a világot, csizmát húzni a lábamra, és menni, amíg midnent meg nem tudok, ami érdekel... de persze ez is csak egy enyésző gondolat, majd elmúlik, mint minden más iránti érdeklődésem...

igen.. még mindig beteg vagyok... pedig dejó lett volna ma, amit beterveztünk. de őis beteg, legalábbis ezzel vígasztalt... szóval holnap még itthon, de csütörtökön már remélem nem kell dekkolnom -borzalmasan unalmas!

aztán... végre sok-sok jóó hír L.-ről. (: már hiányzik nagyon. (:

ma egész nap MJ-s sulis feladatomat gyártottam -igaz, még csak elméletben. olvasgattam a neten, keresgéltem, stb.
holnap talán folytatom, aztán körömlakkozok, tv-zek, olvasok... csak bekéne már fejezni azt a hülye titkot, akármilyen sz.r könyv is... aztán mekkora szám az írónő?! összeszedett 20 embert, elmondatta velük, amit tudnak, húde okoslettem, írok egy könyvet! és kasszasiker... ráadásul bírom, hogy "gyerekek jövőjét is jobbá teszem", vagy valami ilyesmi -a lényege ez-, közben pedig egy szót nem értek belőle, kvantumfizika?! na és az mia ...? jó persze, tudom. vagyis selytem. de lehet, hogy töknagy hülyeséget hiszek. és tévedéssel olvasom az egészet, és félreértem. és else magyarázzák, hogy mi a titok. mármint persze. a vonzás törvénye. na és az mi? amikor elkezdtem olvasni, az első 3 sor után már azt sem tudtam, hogy miről van szó. szóval... de azért be kéne fejezni, hamár elkezdtem... aztán majd valami klasszikus... pl. Boris Vian, amit már egyszer szintén elkezdtem, csak közben elkezdődött a suli... még nyáron. szóval majd azt is befejezem. (:

na, most ennyi, mert 8 óra, és nemsokára avatar a nikkelodeonon, meg születettfeleségek a tévékettőn. (: [de előtte még egy... UTÁLOMAZANTIBIOTIKUMOT! @: /: ]
jóéjt. ~ ♥

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mydreamscometrue.blog.hu/api/trackback/id/tr71023231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása